Finance Administrative Assistant | Part-time

Do našeho rychle rostoucího týmu ArtMoment hledáme novou kolegu/kolegyni, který pomůže se vším, co se týče financí a administrativy.

Náplň práce tě rozhodně nudit nebude díky své rozmanitosti. Tvým úkolem bude:

  • připravovat podklady pro finanční a mzdovou účetní včetně mezd a cestovních náhrad
  • vystavovat faktury
  • kontrolovat splatnost pohledávek 

Podílet se budeš na vedení evidence dokladů a přípravě finančních či jiných dat k tvorbě reportů.

3 klíčové body, které požadujeme:

  1. Důslednost, spolehlivost a samostatnost
  2. Zájem o finance a účetnictví/mzdy, zkušenost výhodou
  3. Znalost Excelu/Google Sheets

 

3 klíčové body, proč si vybrat ArtMoment:

  1. Rostoucí firma a skvělý tým mladých lidí
  2. Flexibilní pracovní doba a home-office
  3. Rozmanitá pracovní náplň

 

Chceš se stát součástí našeho týmu ArtMoment?

Napiš nám, čím tě pozice zaujala a jaký budeš mít přínos pro náš tým. Přilož svůj životopis a vše nám pošli na kariera@artmoment.cz.

Děkujeme a budeme se těšit na případnou spolupráci!