Do našeho rychle rostoucího týmu ArtMoment hledáme novou kolegu/kolegyni, který pomůže se vším, co se týče financí a administrativy.
Náplň práce tě rozhodně nudit nebude díky své rozmanitosti. Tvým úkolem bude:
- připravovat podklady pro finanční a mzdovou účetní včetně mezd a cestovních náhrad
- vystavovat faktury
- kontrolovat splatnost pohledávek
Podílet se budeš na vedení evidence dokladů a přípravě finančních či jiných dat k tvorbě reportů.
3 klíčové body, které požadujeme:
- Důslednost, spolehlivost a samostatnost
- Zájem o finance a účetnictví/mzdy, zkušenost výhodou
- Znalost Excelu/Google Sheets
3 klíčové body, proč si vybrat ArtMoment:
- Rostoucí firma a skvělý tým mladých lidí
- Flexibilní pracovní doba a home-office
- Rozmanitá pracovní náplň
Chceš se stát součástí našeho týmu ArtMoment?
Napiš nám, čím tě pozice zaujala a jaký budeš mít přínos pro náš tým. Přilož svůj životopis a vše nám pošli na kariera@artmoment.cz.
Děkujeme a budeme se těšit na případnou spolupráci!